Yükleniyor
image

Görsel İletişim Tasarımı Programı
npinareke[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 1067

  • Doktora, (2020), Hacettepe Üniversitesi, İletişim Bilimleri

  • Yüksek Lisans, (2013), Selçuk Üniversitesi, Radyo, Sinema ve Televizyon

  • Lisans, (2008), Anadolu Üniversitesi, İletişim

  • Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
    1  MUSTAFA AYAZ'IN KADIN TEMALI ESERLERİ ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR İNCELEME, Art-e Sanat Dergisi, 16(32), 2023

    Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pınar Eke
    2  Cumhuriyet Kadınının Değişen Silueti: İdeolojik Bir Araç Olarak Güzellik Yarışmaları, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (AÜSBD), 23(0), 2023

    Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pınar Eke
    3  DİJİTAL ÇAĞDA SANAT VE SANATÇI: HA:AR ÜZERİNE BİR İNCELEME, akademik Sanat, 0(20), 2023

    Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pınar Eke, Nazende Yücel
    4  Orta Sınıf Bir İdeoloji Olarak Annelik, Sosyoloji Dergisi, 0(45), 2023

    Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pınar Eke
    5  Duygular Sosyolojisi Bağlamında Kieslowski Sineması: Üç Renk Üçlemesi, Uluslararası Medeniyet Araştırmaları Dergisi, 8(1), 2023

    Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pınar Eke, Prof. Dr. Özge Mazlum
    6  Hakikati İnşa Etmek: Fotoğraf, Yapay Zekâ, Kimlik ve Mekân İlişkisi, iletişim ve toplum araştırmaları dergisi, 3(2), 2023

    Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pınar Eke
    7   FİLMLER ÜZERİNDEN SANATTA KADIN EMEĞİNİN İNCELENMESİ: "Big Eyes", "The Wife" ve "Sylvia", Sanat ve İnsan Dergisi, 0(0), 2022

    Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pınar Eke
    8   Kent ve Kimlik İlişkisi Bağlamında Anlamın Üretim Yeri Olma Açısından Simge Mimari, Kültür ve İletişim, 0(37), 2016

    Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pınar Eke
    9   Beyazperdede Öteki Olmak: Dönersen Islık Çal Filmi Üzerine Bir İnceleme, SineFilozofi, 1(2), 2016

    Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pınar Eke
    10   NEWS LANGUAGE IN MEDIA AND "ERDOĞAN'S SPEECH IN STRASBOURG", NWSA-HUMANITIES, 8(1), 2013

    Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pınar Eke
    1  Anlatınca Geçer mi? Feminist Sinema, Travmalar ve Anlatılar, Sinefilozofi Uluslararası 5. Sinema ve Felsefe Sempozyumu, 09.12.2022

    Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pınar Eke
    2  TEKNO-PALYATİF TOPLUMLARDA SANAT VE SANATÇI; Anlamın Kurucu Öğesi Olarak Fiziksel ve Duygusal Acı, IAR-ARDE 2022 1. Uluslararası Mimarlık Sanat ve Tasarım Sempozyumu: Ankara, 05.10.2022

    Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pınar Eke
    3  Wedding Photos and Zeitgeist: A Reading on Femininity, Masculinity, Love, and Marriage, International Conference on Knowledge and Politics in Gender and Women?s Studies (GWS), 09.10.2015

    Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pınar Eke
    4  THE PHENOMENON OF IDENTITY IN THE PASSING FROM MODERNITY TO POST-MODERNITY: MY GRANDFATHERS PEOPLE MOVIE, International Conference on Education, Culture and Identity (ICECI), 06.07.2013

    Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pınar Eke
    5  Geleneksel Türk Kadını Kimliğinin İnşasında Dilin Kullanımı ve Sözel Şiddetin Yeniden Üretimi, International Symposium on Language and Communication: Exploring Novelties, 17.06.2013

    Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pınar Eke

    Yazarlık Bilgileri

    1  TERCİHEN ÇOCUKSUZ: Kadınlık Arzuları Değişirken, İlk Baskı, NOTA BENE YAYINLARI, 2022

    Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pınar Eke

    Kitap Bölümü Bilgileri

    2  Bir İletişim Mekanı Olarak Dijital Ağlar ve Flörtleşme Kültürü, In:Dijital Flörtleşme, 71-92, 2022

    Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pınar Eke
    3  SOSYAL MEDYA VE İÇERİK STRATEJİLERİ, In:SOSYAL MEDYADA İLETİŞİM, 63-88, 2022

    Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pınar Eke
    4  "KİMSİN SEN?" POST-TRUTH ÇAĞINDA KİMLİK, ÖZNELLİK İNŞASI VE BEDENİN YENİDEN ÜRETİMİ, In:HAKİKAT ÖTESİ ÇAĞDA İLETİŞİM, 256-276, 2022

    Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Pınar Eke
    BİLGİLENDİRME TASARIMI
    DİİJİTAL MEDYA STRATEJİLERİ
    DİJİTAL MEDYA VE SANAT
    FİLM ANALİZİ
    GÖRSEL ALGI VE İLETİŞİM
    GÖRSEL İLETİŞİME GİRİŞ
    İLETİŞİM BİLİMİNE GİRİŞ
    İLETİŞİM FELSEFESİ
    İLETİŞİM SOSYOLOJİSİ
    İLETİŞİM VE MEDYA KURAMLARI
    İNTERNET ÇAĞINDA İÇERİK TASARIMI
    MARKA İLETİŞİMİ VE TASARIMI
    PROJE TASARLAMA VE SUNUM TEKNİKLERİ
    REKLAM TASARIMI
    REKLAM VE GÖRSEL OKUMA
    SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ
    TEMEL FOTOĞRAF
    YENİ MEDYA
    YENİ MEDYA ÇALIŞMALARI
    YENİ MEDYADA REKLAMCILIK